Likadant, varenda gång

Iklädd 30 kronors tröjan från P&L. Springer jag runt med dammsugare, trasor, dammvippor och diverse klädhögar.
Och kör skytteltrafik ner i källaren för att tvätta alla miljarder klädesplagg man äger.
Nu pausar jag med kakor och ett glas cola. Och lyssnar på nån kärleksplaylist som jag hittat på spotify, som någon random brud har gjort.
Kärlek ja. Imorgonkväll kommer min karl hit. Han krävde blåbärspaj, och gissa om mamma och syster har varit ut och plockat blåbär idag!? Jajemen. Nu kan man börja tro att kungligheter kommer på besök...

Imorgon är det ju den efterlängtade födelsedagsfesten.
Och stressad är jag. Eftersom jag jobbar 12 timmar imorgon så är det lite körigt att hinna med allting.
Allt slutar med att jag måste hinna duscha på lunchen och kommer iklädd i postenkläderna till festen utan att ha ätit middag, vilket kommer ge mig en karatefylla. Igen.

Klädproblemen inför imorrn diskuteras nu på msn med Lina, vi får se vart det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0