Dagens...

Dags för ännu ett inlägg då, åh den här bloggen var jobbigare än vad jag trodde. Reglerna från början löd ju som så att alla kollektivmedlemmar är  tvungna att försöka klämma in ett inlägg om dagen, men det är inte lätt alltså. Det är inte så lätt att komma på något att skriva om varje dag, så mycket händer det inte i mitt liv. Jag skulle ju såklart kunna sitta här och berätta om min arbtesdag, hur fantastiskt det är att jobba på fabriken, jag skulle kunna sitta här och klaga över hur jobbigt det är att det inte går att ändra gafflarna på vår lilla truck  med hjälp av en spak som på alla andra truckar så att vi istället måste kliva ur trucken och göra det för hand eller jag skulle kunna sitta här och berätta om hur P genom att inte skära utan istället trycka ner tårtspaden lyckades förstöra den tårta som jag trots allt bjöd på idag. Men jag gissar att det inte finns någon där ute som är nå vidare intresserad av detta, så jag väljer att skona er från allt gnäll som jag sitter och trycker på.

Mördarmåndagen är över nu, full fart mot helgen. På fredag blir det kalas minsann, jag ser fram emot det. Mycket. Det känns som att det var länge sen jag var ut nu, två hela veckor, hör och häpna. Men det var åtminstone länge sen jag var ut på en fredag, det kan vi väl komma överens om?! Och det var dessutom ett tag sen jag var på heartbreak, och dit ska vi nu förstår ni. Förresten, jag vill ha drinkar sandra. Är det någon mer som vill ha det? Jag tänkte att, om det nu är så som någon av er andra skrev, att Lina ska till spritlandet i öst och köpa alkoholhaltiga drycker så kanske vi kan ta nån flaska och göra lite drinks.  Bara ett förslag.


Alex tar med sig sin dator, det blir perfekt. Och du alex, ta med dig kameran också.

Nu är matlådan gjord, likaså smörgåsarna till frukosten, väskan är packad och jag har inte så mycket kvar att göra. Lite disk har jag dock kvar i köket, jag ska försöka göra en kraftansträngning och göra mig av med detta. Vad är det egentligen för fel på papptallrikar?!

God natt då!

och du Lina, eller vem det nu var som lade ut den underbara bilden på mig, Tack för den...

Öjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0