Tillbaka i staden.

Nu är jag tillbaka i staden, fönstren är på vid gavel och musiken överröstar min skatande granne som hoppar över trottoarkanterna nedanför. Jag har tagit mig en välbehövlig dusch och se världen, med lite andra ögon. So far, so good.

I morron drar jag och Em iväg på Britney Spears i Globen, vi ska stå hela spelningen, "In the Zone". Så, det blir säkert bra, vi har ju något mycket vackert att dreggla över alla fall. För jag har just konstaterat att jag endast kan några få låtar från hennes tidigare år. Förutom "Womanizer" då, den har ju gått varm på krogen i vintras. 

Annars siktar vi på grillfest på onsdag och sen blir det en trolig utgång på torsdag. Jag jobbar hela veckan, och min räddning på fredag  kommer förmodligen att vara clear eyes. 

Så. En update. Fråga mig inte vart min allierade håller hus, sist jag hörde något så var Sändy förlorad i Sims 3 fötrollade värld med sin karl. Och Lina hr förmodligen inte hittat hem från krogen än. Eller efterfesten. Vad vet jag.

alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0