Sista dagen!

Sen är jag ledig i hela en dag, innan arbetet kallar på söndag igen. Så, då kör vi igen. Men ikväll tänker jag förmodligen åka ut till stugan och stanna där. Tills lördag någongång på kvällen, jag ska måla. Måla huset, pappa är dock inte lika road av den idéen, jag känner att han inte riktigt tror på mina målarkunskaper, han fattar inte att han har att göra med en expert på området. Är det något jag kan så är det att måla rum, allra helst måla vita rum, thats kinda of mitt call.

Jobbet, känns rätt lungt. Kommer nog att ha det rätt lugnt fram till lunch alla fall. Och idag var jag på jobbet 07:!5, bra där!

You'll make me beans on toast and a nice cup of tea
And we'll get a Chinese and watch TV
Tomorrow we'll take the dog for a walk
And in the afternoon then maybe we'll talk
I'll be exhausted so I'll probably sleep
And we'll get a Chinese and watch TV

Nästa vecka har dock Ems lovat att slå klackarna i taket och i baren. Hon fyller nämligen år och jag räknar med en karatefylla utan dess like från henne, då hon har vart så jävla tråkig att klockorna har stannat Sverige den här veckan. Jag räknar starkt med en jävla uppryckning till nästa weekend. Då jävlar. Jag tänker förmodligen också gå en all in. Det brukar bli bäst då.

"Va fan är det där för spagetti, är det en sån där vegetarisk?" - Morfar tittar konstigt på fullkornspasta. Men så vitt jag vet är väl all pasta vegetarisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0