Onsdag. Eller tisdagskväll.

Igår var det en trevlig kväll på en av stans lite charmigare resturanger om man får säga så. Vi trivdes som fisken i vattnet alla fall. Så mycket kan jag säga. Idag är jag trött gånger 1000, tränade dessutom fotboll igår, vilket faktiskt var riktigt roligt. Sen åkte vi träningstaxi med P som klarade sitt körkort i måndags. Så, då kunde vi skjussa hem alla, vart dom än bodde. Och jag säger vi för att jag satt i fram och var c/o driver, dessutom är jag P's granne så jag får alltid åka längst. Och kolla så att det går bra att parkera å sånna saker. Bra va?







Och sen fick jag även nattsällskap dagen till ära. Hoppas den översovande varelsen kommer ihåg att lämna mina nycklar bara. Annars kan det andas små problem.

Värt att tillägga är att när jag, glad i hågen skickade ett mms (iphone can do it!) till Sandy och medd. att jag satt och ät en mycket god middag, så svarade hon med repliken: "jag skjuter luftgevär". Nu till min fråga, vem i hela helvetet ger frk. Wesslen ett vapen? Dne människan är inte rädd om sig själv, sin familj, sina vänner och ja. Den människan är inte rädd om något. Ge aldrig Sandy ett vapen, aldrig. Inte ens en slangbella. Hon kommer att destroja allt i sin väg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0