Onsdag är en meningslös dag.

SÅ. Jag är back at office. Faktum är att jag klarade min egen satta deadline för första gången idag, jag var här 07:20 och det är nytt rekord för den är sessionen jag är här. Bra där, bra!

Igår var jag dock slut som en fucking artist, jag förstår hur Brittan måste känna sig efter en spelning, för utan spelning igår var jag så slut som det bara går. Seriöst så hade jag kunnat gå och lägga mig utan problem vid 18-tiden. Men nej, jag höll ut till minst 22 och låg och läste en Liza Marklund bok i min ensamhet. Skönt!

Så idag, var jag upp och hoppade (läs släpade benen efter mig) vid halv 7. Bra där, mycket bra där.

Idag ska jag köööra bil, i två timmar. Sen ska jag till the hood, Bomhus på grillning, men det är mest efterrätten jag suktar efter, så jag funderar på att skippa hela grillningen, förutom majkolven som Sändy har bjudit ut till mig via sms igår. "Jag har en majskolv över om du vill ha en", härliga meddelanden hon skickar. Typ sånna och att hon kommer att dö på posten. Dör hon i Oslo tänker jag inte åka dit och sörja, det är svindyrt för en vanlig svensk arbetare. Så.

Och detta med Pink och Madonna. Fuck u. Ni kommer ångra er när dom är döda, det är allt jag säger. Allt. Punkt. Fint så. Nu försöker jag dessutom få pappa (som inte har någon bil längre, utan bara en moppe) att åka med mig ner till Göteborg och Way out west, för jag vill se Timo, men framförallt vill jag se Lily Allen! Min nya kärlek.

Så. God morgon och välkommen till ännu en fantastisk dag på arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0