One day, everybody will be famous

Det verkar bli Factory Girl som god natt-film idag igen. Eftersom Änglagård vägrar fungera. Och som jag har längtat efter Änglagård hela dagen, jag tillhör väl de få människor i Sverige som fortfarande inte har sett den.
Åter till fabrikstjejen, den är så jäkla bra. Den är underbar men tragisk. Den är så snygg.
Den får mig att vilja sitta i en stor studio iklädd tights och en stickad tröja, stora, tjocka lösögonfransar och kedjeröka hela dagarna medan fantastiska konstnärer skapa.
Fast jag inte blev född med en konstnärlig ådra, gud skippade den i min kropp. Han gav mig en jäkligt jobbig magkatarr istället. Tack. Sjysst. Den ska jag komma ihåg.

Just denna kväll så spökar min mage, jag ligger i fosterställning och kan knappt röra mig.
Om det inte är bättre imorrn... Då jävlar...
Tacka vet jag piller. Det är bra skit.

Nej, Sienna Millers hesa röst får viska mig till sömns.



God natt kära vänner.


Kommentarer
Postat av: alwe

factorygril skulle man också kunna kalla em dessa dar...

2009-07-21 @ 07:06:59
Postat av: em

Va? varför det?

2009-07-21 @ 20:25:45
URL: http://http:
Postat av: alwe

mest för att du jobbar på fabrik. för speciellt konstnärlig är du ju inte...

2009-07-22 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0