Om ni undrar...

Okej, here's the deal.
Jag gillar inte mitt sommarjobb så värst mycket. Även fast jag har spenderat fem sommrar här. Och efter varje så har jag lovat mig själv att aldrig komma tillbaka, men lik förbannat så står man där i dom mörkblåa kläderna lagom till midsommar ändå.

Nu längtar jag till sensommaren. Idag har vi smidit nya planer, jag har kollat upp en hel del viktiga saker.
Nu behöver vi boende och bra jobb. Och vi behöver att datum för flytt.
Vi ska jobba för att få ihop pengar för att kunna resa en bra sväng efteråt. Vart, är ännu inte bestämt.
Men jag delar med mig av våra lösa planer.
It's Oslo baby!

Men först ska jag jobba av ett hundratal timmar på Posten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0