Om jag somnar för en stund, tar det slut på en sekund.

Jobbet. Okej, jag kan erkänna på engång. Jag har hittils inte jobbat, mitt jobb har inte anlänt än för dagen, men jag sitter här och ser viktig ut endå. Ritar lite, stämplar på saker som inte ska stämplas... Eller så har jag lusläst hela internet på bloggar, tidningar och tittat på diverse bilder på fb.

Och i morse fick jag en mindre panik, hittade inte mina bästa vänner när jag skulle ta mig till arbetet. Men, de återfanns fort. Skulle inte överleva den här dagen, eller någon annan dag heller för den delen utan musiken... Nu går Aretha Franklin och Billie Holiday varma.

Nu sitter jag med Amanda i telefonen, hon har ungefär lika mycket att göra på jobbet som jag. Skönt att man kan dra sig till likasinnade, Ems blir ju så bitter när jag stör henne på jobbet. Vi surfar och kollar på hyllor till hennes lägenhet och skrattar åt bilder på fb.

Mamma ringde och ville bjuda på lunch, och jag är aldrig omöjlig på sånna saker. Sitter och funderar som bäst över vad det är jag vill äta bara, för jag antar att jag får bestämma, det är ju lite av en regel - låt alltid barnen bestämma, allra helst om de är vuxna.

Så, det är inte här the action is om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0