Nykter!

Och så jävla trött. Men jag tror kroppen mår lite bättre faktiskt, även om jag inte flög upp ur sängen 05:30 och ville krypa ur mitt eget skinn. Nu är jag lite mer på sparlåga, men det känns endå bättre. Och vi skiter i fredagsutgången, eftersom frk. Wesslén ställt in. 

Nu, jobba. Sen till andra jobbet. Sen kanske en tripp med mor till maxi, och tillslut. Hem. Eller, jag vill hyra en film på hemmakväll också. Mamut, såg den på bio, men blev kär i den. Greppo gillade den dock inte, tror man var tvungen att tänka för mycket för hennes smak.

Hur som. Äntligen fredag, och Friday I'm in love kommer att dunka ut ur högtalarna halva dan. 

sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0