Moore, is less. Eller hur var det nu?

Kiosken på jobbet har fått påfylnning och tanterna vallfärdar, man kan ju inte missa gobitarna sägs det i korridoren. Jag har redan vart där, tro mig. Men det var bara äckligt godis, eller är inte allt godis äckligt? Jo, så var det nog. För några veckor sedan köpte jag dock en påse med ferraribilar och micrade dem. Fick lite barndoms flashback.

Jag har tänkt på en sak. Eller, nej det har jag inte alls. Jag har bara så helt otroligt tråkigt att jag försöker komma på något att printa ned. Kan inte ringa Em heller, pratade med korsnäs finest i morse, och hon varnade för att det kanske skulle bli aktuellt med övertid, för hon hade asset fullt upp. Och en ikke fungerade hiss, man måste tydligen ha två truckar och en hiss för att göra hennes jobb.

Lina har stängt av mobilen för att slippa jobba. Och S är arg som ett bi. Ett bi på pride. HAHA. Ibland är jag så jävla tråkig.

Go å glá kexchoklaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0