Monday you can fall apart

Måndag morgon och innan klockan slog åtta befann jag mig på arbetet. Det är bra. Riktigt bra. Mitt mål är dock halvåtta, lär dock finslipa formen yttligare om det skall inträffa. Hur som helst, idag jobbar jag bara halvdag, eftersom vi som jag berättade igår går in the zone with Britney ikväll. Så vi åker till Stockholm vid 14-tiden. Dock funderar jag på att göra en Em, dvs. åka hem och fräscha upp mig innan bilen avgår. Vi får se hur det blir med den saken, egentligen spelar det ingen roll, jag är ju ingen fabriksarbetare som Em. Jag är fisförnäm och sitter på en kontor.

Men vi är jävligt taggade på Ett se Brittan, tror det här kommer bli kalas. Em ska ju dessutom hångla med henne har jag hört, ni vet ju hur fåglarna viskar i öronen här ute. Men Lina kräver ett löp på aftonbladet på det, och det kan ju bli ett litet problem då dom fotobojkottar hela konserten. Men iofs så kanske dom inte bojkottar det andra, så Em. Inget hångel på scenen för Linas skull, oki?

Nu ska jag ta tag i arbetet. Som inte finns. Eftersom jag gjorde klart i fredags. Så, nu ska jag vänta in lite arbete. Sen bör det av.


Kommentarer
Postat av: julia

den här bloggen kommer att bli grym, jobba på tjejer!

2009-07-13 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0