Monday you can fall apart.

Arbetet. Tog en mindre sovmorgon idag, och som det behövdes efter gårddagens arbete. Men jag har inbillat mig att det är bra att jobba mycket, framför allt fördriver man tiden. För vad ska man med massa dötid till, när man ändå inte har något roligt att göra? Då kan man ju lika gärna jobba, likaså när vädret är så fantastiskt dåligt, vad gör det egentligen då att man jobbar? Inget. Jag jobbar mer än gärna i dessa tider.

Så. Jag sitter och funderar på vad man ska göra hädanefter. Jag jobbar här tills den sista aug. Sen har jag fria vägar ut. Det kräver lite tankeverksamhet nu. Det är ju som vanligt bara jag i kollektivet som inte har planerna klara för framtiden.

Idag väntar plugg. Sen ska jag ta en promenad och sen är det nog en tidig kväll ikväll. I morron ska jag faktiskt ta mig i kragen och träna.

Så. Älskade måndag. Välkommen. Men snart är du död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0