min packlista.

Eller vad man nu ska kalla det.

1 st. dator, med Spotify (det var väl det viktigaste...)
2. Is. Massor av is.
3. Bär, diverse antar jag. Jag kommer köra på jordgubbar och hallon. Kanske något blåbär.
4. Mynta. Sandra ska visa vad man kan göra med mynta, mer än att lukta på den.
5. Vin. Cuz its a bag in box. It's a bag in box... Yeah!

Nu måste jag kolla listorna jag fått, för resten har jag redan glömt...

5. Systemkamera, viktigt tydligen med SYSTEM. Jag trodde man hadlade på systemet.
6. Sprit, om Lina misslyckas med det enda uppdraget hon har fått det här året så måste vi ju ha en plan B. Och det stavas cheap vodka, alltså Explorer.
7. Vattenmelon.

Så. det var väl allt.
Vi har ju även en mycket V.I.P gästlista, självfallet. Det är inte alla som får sätta foten på våra kollektivfester inte, det gäller att under en mycket lång tid ha varit "prospects". Och för att yttligare människor ska få tillträde till festen, så krävs ett godkännande från samtliga medlemmer i Kollektivet. Vi har även av säkerhetsskäl lämnat vårat högkvarter, för att det är så fruktansvärt jobbigt när vi väl ska ut på krogen och måste tampas med alla paparazziz och fans, livvakter har vi ju i överflöd, men det förstör ju hela charmen med att gå och vara galna, om man endå vet att dom bär hem en efteråt. Så, vi är alltså på en ny, hemlig adress dagen till ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0