Kreditkort är för töntar



Idag på jobbet fick jag en snilleblixt och tänkte "det här måste jag skriva om på bloggen". Men sedan försvann det.
O nu ligger jag är, äte geisha och tittar på Confessions of a Shopoholic. Och nej Alex, den handlar inte om mig.
Det är lika bra att säga det, så att alla vet.
Pengar på kontot: 23 kr
Lån från mams: Tyyyyp 4000 kr + 2 telefonräkningar.
Fonder och så vidare: Värde okänt. Men det känns onödigt att röra dom för att köpa en flaska vin och en hamburgare.
Övriga tillgångar: Pojkvän med mer pengar än vad jag har.

Min pojkvän är iallafall grym, jag fick en ny telefon av honom. Puss på honom.
Så nu har jag en rosa telefon med pekskärm, som btw suger. Jag har för feta fingrar.

Jobbar långa dagar hela veckan, dvs till halv åtta.
Imorgon har jag ett späckaet schema. Det innehåller bland annat; Systembolaget, Perssons pack och hamburgare.

Nej, nu ska jag återgå till min film.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0