Kära Kollektiv!

Jag har ju som sagt en förkärlek till det här med musik, och efter Britneys framträdande igår har jag fått viss blodadtand. Så nu ställer jag en förfrågan direkt till er. Jag vill se Pink eller Madonna också! Båda kommer ju som bekant till Sverige i höst/vinter. Helst vill jag självklart se drottningen av pop (nu när prinsen så hastigt gick bort från oss), men hon behagar inte komma så långt norröver som till Stockholmen. Så, Göteborg it is. Annars duger även Pink på Globen. Om det skulle krisa.

Så vad säger ni, kära vänner, vapendragare och kollegor? Jag kan redan nu avslöja att biljetterna är bra mycket billigare än Brittans. Hon är ju så dyr i drift, den där Brittan.

Sen måste jag också bara passa på att hylla DJ:n igår, för det har jag helt glömt bort. Havanna Brown, vilken tjej. Där kan Mr. DJ slänga sig i ån. Och ta sina skivor med sig. HA!


Kommentarer
Postat av: anna

Kom igen tjejer, vill ha fler uppdateringar!

2009-07-14 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0