Jag överlevde den här dagen också.

Och det är det långt ifrån alla som gjort ska ni veta. 

Jobbat lite drygt åtta timmar, sen knallade jag kvarteret hem till kollektivet och där är jag kvar. Jag har vart utanför dörren två gånger sedan jag kom hem, först till mitt älskade ica och därefter på en liten kvällspromenad. Inget vindrickande ikväll, kollektivet bangade, Mia fuckade upp matlagningen ute i Skutskär och vi har skickat iväg Lina till Riga i veckan för att köpa sprit till oss. Då var hon ju naturligtvis tvungen att fixa lekar som hon kan leka med sin släkt på vägen till Riga, och hon fick permis idag, eftersom hon utlovat två liter vodka var till familjen. Härligheter. Ni kan ju tänka er hur det kommer att se ut på fredag när vi gör ihop till en gemensam raketfylla.

Annars i veckan så jobbar jag. Hela veckan. Vill ut på onsdag, men alla jobbar och är bittra, så jag återkommer om hur det blir på den fronten.

För övrigt har jag fått en tagg i fingret efter att jag high fivade en taggbuske. 

Over änd out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0