Jag dör.

Min mobil kräver numera respirator i form av laddar dygnet runt, annars dör den. För övrigt så glappar även ljudet och den ringer inte alltid. Men man får aldrig medd. om missade samtal, så. Som ni förstår är vi påväg utför, min vän och jag. Och det kan bero på frivolten den gjorde i stentrappan på jobbet här om sistens, jag stod högstupp när den föll, studsade på varannat trappsteg och landade längst ned. Kan beror på det. Kanske. Annars har den ju även levt med mig i lite drygt ett år, vilket är längre än vad de flesta människor orkar med, så jag ser detta som ett naturligt steg för den.

Sen, när man är så apple insnöad som jag har blivit. Så hittar jag ju självfallet på en massa andra "nödvändiga" saker på applestore.com typ min monster by dr. dre som jag tjatar om. lika så en jätte fiffig grej som gör att både datorn, musiken och ja, allt blir trådlöst. Och högtalare. Ni förstår ännu ett av mina problem va?

Köper jag dock time capsule, såbehövs ju inte den första grejen.






 

Så. Vackert. Mycket vackert. Mycket dyrt. Mycket av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0