Jag är arg.

Som ett jävla bi. Igår, tog jag en tidig buss hem från stugan för att jag i egen hög person skulle kunna gå och lägga mig tidigt och sova ostört för min kära skönhetssömns skull. Och så långt var allt bra, jag gick och lag mig med Liza vid 10 tiden och sov nog en timme senare. 

Klockan jävla fyra så ringer dom från jobbet. "Hej, du öppnar i morron, och vi har inga nycklar - för dom har du. Så du måste komma så vi kan låsa." Are u fucking kidding me?

Så, klockan 4 fick jag masa mig hur sängen och till jobbet. Väl där gick jag hem igen. Men sen var det ett jävla projekt att somna om. Och nu ska jag återigen till jobbet, för att jobba 8 timmar. Och jag är skit jävla svintrött. 

Tack. Tack som fan jobbet.

Ps. Ikväll är det vinkväll. För er som känner er träffade. En form av afterwork kan man säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0