It's Friday I'm in Love!

Så. Äntligen, som vi i kollektivet har räknat ned till denna fredag. Idag är det ju nämligen fest, vilken nästan är synonymt med fredagar och lördagar här. Igår spenderade jag eftermiddagen hos Em, jag tittade när världens mest stressade människa blev ännu stressade. Hon hade skrivit små lappar så att hon inte skulle glömma något, bla. stod det att hon skulle måla ALLA naglar och klä på sig. Bra där. 

Vi bakade, eller jag läste receptet och hon bakade. Men jag anser mig ha lika stor del i den där tårtan som henne, medans hon tvättade diskade jag och fixade mat, dvs. beställde pizza. Sen åkte vi med 20 ispåsar, en mixer och lite annat till stället vi ska vara ikväll. Och efter det Maxi. Så nu är vi nästan redo. Jag ska dock ner på stan och titta efter nått att ha på mig, samt gå på Apoteket (systemet) och sammanstråla med Lina, efter jobbet. 

Idag ska jag också byta ställe på jobbet, flytta på mig. För hon som jag varit vikarie för nu kommer tillbaka på måndag, så idag har jag lite att göra. Städa efter mig själv. Yeah.

Så. Ikväll, vet vi vad som gäller, freakshow... Men vet ni? 

Vi ses i dimman...

alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0