I know a girl laying down

Jobb. Arbete. Tidsfördriv. Kalla det vad ni vill, jag sitter här nu alla fall. Och jag är trött. Fantastiskt hur trött jag är, men som jag nämnde tidigare är min enda tröst att Em är upp tidigare än mig, och jag vet att även hon lämnade John Blund lite för tidigt idag enligt eget tycke. Men sen är det ju också hon som blir rädd när klockan börjar närma sig nio och hon inte sover, som igår. Och när klockan hade hunnit bli 21:20, då var det panik och hemgång, bums.

En dagens planering kommer att se ut på följande sett.

Jobb --> 16:00
16:02 går bussen hem.
16:40 går bussen till träningen.
19:30 är jag förhoppningsvis hemma igen

Sen ska jag nog ta mig i kragen och ringa Sändy, Greppo eller Linda, för ikväll är det tydligen så att det är alkoholen som gäller. Men, det blir en lugn kväll, ska inte se för djupt i bag in boxen, no way José... Och sen hem, sova, under natten kommer förmodligen en Amanda hem och sover också, om hon inte låser sig själv ute (det är delade meningar där om vem som låste vem ute förra veckan).

Och sen är det bara torsdagen som ska stökas över, den är nog rätt oplanerad även om en dejt på Tant Grön har kommit upp på bordet, igår meddelade även Sändy att det är utgång på fredag. Och på frågan om vad det är som händer som gör att det är utgång var svaret: Det är fredag ju, behöver ni ha fler anledningar än så nuförtiden?

Men jag känner mig väldigt tvek på en 4 dagars i veckan, så mycket kan ju jag avslöja redan nu.

Så. Vi får se, fredagen, om vi ses, som det känns nu har vi ingen dejt du och jag då. Annars, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0