I can't handle fans.

Dom har belägrat sig utanför mitt kontor, dom ligger och sover på gräsmattan utanför dörren. Och så fort jag går utanför byggnaden så anfaller dem. I högar, tjoar och tjimmar och vill prata. Men dom är från Belgien, och jag fattar ingenting. Igår dök dom upp det är flera flera bilar som står parkerade här, och dom har inte lämnat området sedan dess.

Jag gillar mina fans, inget illa om dem, men jag tycker det är förjävla lobbigt när dom kommer och belägrar sig utanför såhär. DÅ blir ja jävligt less. De ska ni veta. Låt mig vara.

Så. Livet är inte alltid lätt. Och nu slutar jag, så då måste möta dem igen, face to face. Wish me luck. Chuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0