HALLELUJA!

Tro det eller ej mitt herrskap men jag har haft en ledig dag!! OCH jag blev INTE väckt av jobbet som ännu en gång upptäckt en timme innan öppning att det inte fanns tillräckligt med personal. Det är ju helt underbart!
Men det bästa av allt, det är att jag är lika ledig imorrn, och för att inte utmana ödet med ett eventuellt telefonsamtal från jobbet ska jag stänga av den innan jag slår igen mina små blå ikväll. Brilliant!

Nu ska jag och min lilla storebror iväg till bästa faster B för middag, hon tror nämligen vi svälter nu när mamma och pappa varit borta över en vecka.
Men är det nått vi inte har gjort så är det att svultit. Bror min kan han nämligen; korv och makaroner, mackor, korv och makaroner igen och håll i hatten nu. Igår gjorde han för omväxlingsskull korvstroganoff och ris, lyckan är fullständig!

Så JA, mamma, pappa, faster B, alex och andra kollektiv medlemmar som går runt och oroar sig att jag svälter, andas ut!

Undra om faster skickar med en matlåda?
Just ja, annars köpte joel felix krögarpytt idag, och thekakor. Vi (han) passar på, för sånt kommer inte in i huset när mamma huserar här.
När katten är borta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0