En liten rapport från Posten Ab

Jag verkar vara den enda av oss som fortfarande arbetar denna underbara måndag. Ny vecka, nya tag.
Man känner livslusten bra sprudlar i hela kroppen- vad underbart det är.
Två timmar har snart gått och tre och en halv timme återstår. Och jag sitter och stirrar rakt ut i ingenting, snart dags att göra en sväng med den gula bilen.
Min så kallade andra hälft, socialfall eller pojkvän om det nu smakar bättre i era munnar har lämnat Skutskärs fina vyer för den här gången. Även där kallar arbetet.
En lugn helg har passerat, nu väntar en lite mer hektisk vecka. Två långpannor, lite social tid med Kollektivet och en hel del alkohol får det bli.
Jag ska börja med det sistnämnda så fort jag har kommit hem från jobbet.

Peace.

/Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0