Efterlyses!

Nu har jag ett jävla önskemål här, för staden Gefle i tiden. Jag saknar nämligen en grej i den här staden, jag vill ha ett alkohol café typ. Ett ställe, med mycket och många sköna sittplatser, sköna soffor och stora grupper, det ska lixom vara trevligt att komma dit. Och man ska kunna beställa drinkar och coctails, men även annat. Det ska inte vara ett röjar ställe, utan ett soft ställe med shysst bakgrundsmusik, det behöver inte stå en skitkool DJ och lira, utan bara lite soft musik. Även enklare rätter ska man kunna beställa in. Ute servring på sommaren är ett plus, med kvällssol. Ingen trubadur.

Det behöver inte vara så fasligt stort heller, men lite plats för mingel ska det absolut vara.

Ska det vara så gävla svårt?

Dessutom, hamnar min röst på den gamla stavningen Gefle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0