Britney ikväll

Jag är nu hemma från mitt jobb, ja det blev en kort dag idag. Stämplade ut redan klockan 11 för att kunna cykla hem i lugn takt (det hände nämligen en lite pinsam sak på väg till jobbet i morse), och sedan hinna duscha, äta och förbereda mig mentalt för den kommande konserten. Vi ska åka med min käre far och lär då stå redo, redan klockan 14.00, men det blir perfekt tycker jag. Man ska ju vara ute i god tid ni vet.

Britney Spears står på scen ikväll och i publiken står vi och fascineras, avundas och gläds åt hennes comeback. Hon sjunger högt ur mina högtalare just nu och på sidan om sjunger jag med i hennes texter, fast inte riktig lika högt. Jag vågar inte riktigt göra det när jag bor i lägenhet såhär (tänk om någon skulle höra), och dessutom har jag fönstret öppet eftersom det osar falukorv här inne.

/em

Kommentarer
Postat av: katla

hahaha ska du gå på britney din tönt, jag skulle aldrig vilja gå på den bajskonserten, hon är så ful.

Nej jag är inte avundsjuk, jag är inte bitter. Iggy hälsar puss

2009-07-13 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0