Back to office.

Sitter jobbet, lyssnar på musik och snokar på internet. So far so good. Hungern börjar göra sig påmind och jag är rastlös, funderar på att jobba länge idag, nån timme extra. Vi får se, vädret är ju helt fantastiskt så jag kanske skiter i att jobba över. Hur som. Ikväll vankas ju som sagt en vindrickar kväll utan urspårningar, för jag ska jobba på fredag också så det kan inte bli något som spårar ur, det är så jävla jobbigt att jobba dagen efter, fastän jag inte brukar bli bakis. Jag blir trött, fruktansvärt trött och då flyter alla siffror ihop mer än vanligt.

Jag har varit seriös idag, köpte två olika meloner till jobbet idag, som ligger framför mig nu. En halv honung och en halv något annat. Till lunch blir det thailåda, som blev över igår. Härligheter. Jag vill dock ha ägg.

Så. I skrivande stund avslutar Lina sitt första pass på körskolan, morgonpigg som hon är, vi andra brukar ta övertidslektionerna när dom erbjuds. Sen har vi Em som är fast i Korsnäs underbara lukt, med sina underbara arbetskollekgor som hon absolut aldrig spyr galla över. Em borde skriva ett sånt inlägg - enabrt att spy galla över P. Sen tillslut har vi Sandy, som cyklar runt på sin kära postcykeln dagen till ära.

Och jag. Jag är tillbaka på kontoret.

It's Britney bitch!

Kommentarer
Postat av: ems

jag är fast på korsnäs ja..... min underbara kollega sitter bredvid mig och sover, ute regnar och åskar det. något som blir roligt för P är att han efter lunchen måste stå ute och jobba, HAHAHAHA! själv ska jag placera mig i trucker och mysa runt lite:)

2009-07-16 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0