awsome shooow!

Som sagt, två ur kollektivet var på Britney Spears igår, och det var helt otroligt. Vilken show hon bjuder på! En hel jävla cirkus! Hur roligt som helst faktiskt. 

Förutom, vi gjorde en liten miss i planeringen. Vi stod ju på golvet framme vid scenen, tillsammans med Stockholms 14-åriga elit. Som för det första inte förstår att det är trångt på en konsert, och för det andra gör allt i sin makt för att trängas ännu mer. Så tillslut, efter att ha haft två av dom nästan sittandes på min rygg en längre stund så tar jag sonika ett steg bakåt, för bakom oss var det inte trångt. Då, jag har aldrig sett det i verkligheten med människor förr, men vilken dominoeffekt! jag blev lite paff själv, och dom två blev skit sura, haha. Men det var också bara dom två som höll på att göra en jävla vurpa som var så där extremt dryga. Sen hade Em några härligheter på sin sida också, som jublade allt vad dom hade så fort dom hörde en låt, sen frågade dom varandra vad det var för något. Härliga tjejer!

Men, nog om det. Britney var fantastisk, även om jag misstänker att hon endast sjöng Everytime, någon nämnde att hon kan ha sjungit toxic också, men jag vet inte. Hur som. Hon bjöd på ett jävla nummer. Men jag tror verkligen att det här är Cirkus Britney, jag är tveksam till om hon gör det har av egen fri vilja eller om hennes pappa är en Joe Jacksson jr variant. 

Hur som helst. Hon ser ju alla fall ut att må bättre än för ett år sen, om jag säger så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0