10 orsaker att hata dig

  1. Du är dum. Punkt.
  2. Du är ful, alltså, man kan ju inte rå för hur man ser ut, men man kan ju tänka till lite ibland.
  3. Ganska så jävla snål, som en kärring helt enkelt. Dumsnål.
  4. Otrevlig och en bråkmakare. Orka?
  5. Tråkig, hur kan man vara såå tråkig?!
  6. Du bryter ned andra för att själv för bekräftelse.
  7. Är för principfast för ditt eget bästa
  8. Att umgås med dig känns ibland som att umgås med en femåring, ibland som en 70 plussare
  9. Evigt klagade orkar ingen höra på, och du gör aldrig något för att förbättrat
  10. Idiot förklarar mina vänner och familj.

Så. Nu har jag också fått vara lite negativ, det tog 2 minuter. Om 8 ska jag gå till bussen.

Va fan ska jag fördriva dom åtta med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0