Snart kommer änglarna att landa

Jag är på pepp humör. Laddad.
Tankarna flyger runt i huvudet och jag gör upp små to do-listor i huvudet.
Idag var jag väldigt peppad på att ta mig till Bogstadveien och titta på lite julklappar. Mest till mig själv eftersom jag är ute efter en julaftonsklänning och en nyårsklänning.
Men vädret gör mig opepp, men jag försöker peppa upp mig själv igen så jag kanske tar mig iväg snart...
Annars så har jag runt 230 julklappar att köpa känns det som, det är sånt som gör folk deprimerade såhär runt julen. Fy satan.
Jag vet inte vad jag ska köpa till en endaste människa, faktiskt. Skit också.

Har ju skaffat mig hela säsongen av Mysteriet på Greveholm så jag kan lika gärna bli kvar i sängen hela dagen...
Nej, jag måste ta mig ut.
Måste även köpa mjölk, russin, mandlar och öl. Sådeså.

Nej, måste ta tag i mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0