På en annan del av Norrmalm

Jag har spenderat kvällen hos min nya granne, hon bor bara ett kvarter från mig och jag har utnämnt hennes nya lya till mitt nya tillhak, mot hennes vilja skall väl också tilläggas. Hon tror att hon och Tom kommer att fp vara där ifred, så fel hon kan ha, eller hur Jenkan? ;) Här har vi planerat med repstegar och lianer, kan inte bli annat än bra det här.
//
Idag var den stora dagen då Sixten flyttade in. Jag har varit support på de sättet att jag har suttit i soffan och ätit lussebullar och pepparkakor medans Sixten har vikt kläder och sorterat saker. Jag inbillar mig att man helst gör sånt själv, så man får det som man vill ha det. Sen sprang vi lite ner i källaren med kartonger, symaskiner och stolar också. Då var jag aktiv. Övrig tid spenderandes jag som sagt snorande, nysande och hostande i soffan eller sängen.
//
Så här såg det ut när Sixten kom till stan. Med en egen bock dessutom...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0