nothing lasts forever

Ikväll peppar vi Winnerbäck. Jag och mina kära Sixten. Måste duscha, måste svida om, måste, måste, måste. Funderar på att knäppa en öl också. Dåliga tankar snurrar alltså i huvudet, musiken spelas och Lars äter middag på Cinque.
//
Igår kväll gjorde vi säsongsdebut i Hemlingbybacken. Jag och Persson tog cykelbussen, gick upp för berget och satte oss på varsin sopsäck, och klockan var efter midnatt. 80-tals barn är vana att roa sig själva, idag kräver barn diverse hightech leksaker, vi var nöjda och glada med sopsäckarna vi hittade på GDG.
//
Idag har jag även lagt vantarna på en ny Nitro snöbräda. Lycka och glädje på den! Sen ska nog Kings Mountains få sig ett besök när säsongen drar igång. Pinsamt att sitta här i de norra delarna av landet och inte sett en snövall fast det i morgon ska tändas två ljus i adventsljuslådan. Komiskt. Hur som, gick inte december så mycket långsammare när vi var små? Då kändes det ju som om den månaden hade 60 dagar.
//
Börjar vi bli gamla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0