When it comes around

Även fast jag är ledig så producerar jag inte så värsta många blogginlägg. Inga för att tala klarspråk.
Idag har jag inte gjort något för världen. Duschat, ätit ett ägg, tittat klart på The Duchess, ätit havregrynsgröt och haft ett Greys Anatomy-race. Så mycket mer hinner man inte om sover till 11.45! Nu får jag fan skärpa mig.

Kvällen verkar inte bjuda på så värst många överraskningar heller. Har en öppnad flaska rosé som jag tänkte hugga in på lite senare, bara för att jag är sugen och får ångest över att halvfulla vinflaskor måste slängas efter x antal veckor för att de blivit dåliga. Så därför ska jag avnjuta ett glas framför Eva och Adam- fyra födelsedagar och ett fiasko. Moget.

Annars så verkar bli bortrövad till Östersund f o m lördag. Jag är ledsen mina kära vänner- men även denna gång hoppas jag inte på någon längre visit.

Nu ropar dom från köket att maten är klar, hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0