Sandra vs Alex

Vi letar kärleksfilmer som man ska se, jag och Sändy, hon är arbetslös och jag arbetar hårt. Så jag googlar och kommer in på SvD's lista över 10 kärleksfilmer man måste se innan man dör. Och på tioende plats kom Brokeback Mountain, 2005. Sändy som är kollektivets filmnörd no1, säger att hon inte sätt den. Hon såg lite i början, sen blev hon rädd säger hon. Och då frågar jag varför hon blev rädd, "jag gillar inte att se när killar pussas, svarar hon.

Ja, då är det kanske en lite läskig film. Trotts allt.


Nu ska hon parkera mitt samtal. Jag blir orolig. "val, nytt samtal, parkera, hur parkerar jag? Jag vill komma till mina sms då? jag kan skicka ett sms till dig, men om jag inte vill det då? Huuur parkerar jag?! Jävla skit saker. Hur gör ja? Nu, nu NU! Nu är jag inne! Nu mina sms. Packet är nervös, haha!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0