Random




Slog upp mina bruna 10.15, lätt ångest för att jag sovit bort en hel förmiddag. Igen.
10.17 ringer mobilen, min turkkarl ville uppdatera mig om läget i turkland. Sjukt varmt, beachfest igår, vattenland idag.
Som om jag skulle bry mig kände jag. (Ja, det gör jag. Jag är så avundsjuk att mina pupiller snart också är gröna)
Sedan pep det konstant i telefonen fram till 13.00.
Perssons, Ems, Packet. Alla hade sina saker att berätta. Persson har fått fast anställning på sin firma, den första i våran klan som har lyckats med den bedriften. Packet hade en dejt idag. Och som hon var nervös. Och jag med henne.

Pratade länge i telefonen med Alex, vi diskuterade mest film. Eftersom det vankas filmkväll ikväll. Alex meddelade att hon inte har sett min tonårsbibel. "10 orsaker att hata dig". Och med tiden vi pratade insåg jag att hon inte heller hade sett "Top Gun" "The Bodyguard eller "The notebook" för att nämna några.
Så eftersom jag inte har något bättre för mig så tog jag på mig ansvaret att se till att hon ser dessa fantastiska filmer.

Nu ska jag ta tag i mig själv och sedan ta bilen in till la stada för att möta upp diverse löst folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0