Some people have real problems.

Min lediga dag börjar lida mot sitt slut...
Har varit en sväng på stan, kollat lite och köpte present till Sofie som idag fyller 21 år!
Blev hämtad av Emelie på eftermiddagen och så åkte vi till Lindbergs i Hemlingby. Och som vi fick godsaker. Cheescake, morotskaka, kakor, bullar och jordgubbstårta. Åt som jag aldrig ett mat förut. Och det hela avslutades med en hamburgare från donken sen.
Nu är jag hemma, och syrran bjuder på Geisha som hon vann på Gröna Lund i söndags. Så nu har jag fått i mig socker för ett helt år framöver känns det som.

Nu väntar mina två sista arbetsdagar på posten, sen är det slut. Tar en semestervecka i Östersund och sen är jag ledig sju dagar i veckan, men jag antar att jag blir inringd. Jag vill ju för en gångs skull tjäna lite pengar, dom behövs.
Även fast jag fick min beskärda del av skatteåterbäringen idag. Hej, jag har äntligen pengar på kontot !
Jag är så glad över dom att jag ska spendera lite av dom imorrn...

Dags för ett Vännermaraton och sedan sova.

Lite bilder ifrån helgen.



Lyxmiddag hos familjen Nyström/Wesslén.



Gröna Lund



Syster



Skrattkammaren



'

Hon hade tur den jäkeln...



Såklart köpte vi nappar.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0