Mys med kollektivet

Kollektivet har myskväll, och här snackar vi myskväll alltså. Det var inte meningen att jag skulle vara med ikväll, hade egentligen lite annat för mig, men på väg hem från stan bestämde jag mig för att överraska mina vänner och så fick det bli. Dom blev såklart helt överlyckliga och hoppade av glädje, glädjetårarna sprutade åt alla håll och kanter, och jag är glad att jag någon gång kan gädja någon annan, det gorde jag för övrigt inte på jobbet idag. Jag tog för ett ögonblick fram min allra bitchigaste sida idag och fräste av någon som gått mig på nerverna i snart tio veckor. Nu behöver jag inte längre spela trevlig, för nu ska vi inte jobba ihop så länge till.

För att uppdatera er om vad som händer i kollektivet just nu så kan jag meddela att lina och sändy sitter i soffan och har genomgång av sändys mobil. En rosa samsung som lina är sugen på, hon är mest facinerad av "burrandet" som blir när man trycker på knapparna. Hon frågar i denna stund ut oss alla om vilken färg hon ska ha på den, rosa eller grå. För mig är valet självklart. ROSA för i helskotta! Själv är jag nöjd med min tillfälliga mobil som jag har så länge min är på verkstad. För lyssna på det här, det är åtminstone färgdisplay. Inte alla som har det inte....

Alex sitter i sängen med en dator i knät, likaså jag. Jag håller på och kryper in i den lilla minidatorn som alex har köpt åt oss. Det är så fruktansvärt små knappar och mina fettofingrar är inte skapta för detta tangentbord. Hur som helst, datorn fukar och det är ju rätt trevligt att vi kan sitta med en varsin dator, socialt på något sätt....

Nej, nu ska jag börja fundera på en hemgång. Mina vänner funderar på att köra en di leva....

God natt och trevlig helg!/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0