Sms

Jag fick ett sms av alex för en stund sedan, "Aj sej pizza, läsk och film. Jag bjuder!" Jag vet inte exakt vad hon menar och exakt hur hon har tänkt med det här, men jag planerar att ta reda på det, för gratis pizza har man ju aldrig tackat nej till. Eller jo, kanske någon enstaka gång förresten, ni vet de dagar då man bestämt sig för att börja sitt "nya liv" och bara äta morötter och dricka vatten i hopp om en snyggare figur och sundare hälsa, för att sedan en dag senare sitta och dregla över en snickers och till slut ge efter för den oerhörda makt som sötsuget besitter och trycka i sig den på ny rekordtid och därefter må ännu sämre än man gjordde från början. Nu har man plötsligt givit vika för suget, förlorat mot sig själv och till råga på allt har illamåendet trängts fram och tagit över. Herregud, ve och fasa. Vilken bedrövelse.

I alla fall, tillbaka till det där sms:et. Jag har ingenting emot en pizza idag, men däremot har jag redan lite lösa planer så jag måste ta reda på hur alex har tänkt att organisera detta. Jag förmodar att hon ger mig svar när hon har tid. Undrar om hon är hemma eller hos något ragg...

vänta, nu ringer hon

...så, hon var inte hemma, satt på bussen på väg hem. Hon hade inte sovit hemma, märkligt:P

Jaja, dags att reda ut sig själv. Ni vet, tvätta öronen och raka benen, ta på rena strumpor och sedan bege sig ut i solen.

See you.../Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0