Hemmafrusyndromet sprids...

Har på förmiddagen agerat flytthjälp till min mormor som ska flytta ifrån sin stora villa till en lägenhet, lite sorgligt med behövligt.
Men nu är jag tillbaka där jag hör hemma, i sängen.
Väntar på att snart åka till stan, handla lite och gå på systemet. Och sedan till hantverkargatan för att lämna festkameran som behöver laddas inför festen imorrn.

För imorrn, då är det sommarens sista sång.
Jag och Lina drar ihop en hemmafest för enbart tjejer. Grillning, en massa skratt och tequila.
Så därför lär jag nu åka och handla diverse accesoarer tills imorrn. Hörde talas om Åkeson, allas våran vän från  studenttiden. Tror även att jag kör på rosévinet även denna gång.
Kommer bli ett riktigt kalas imorrn!

see ya, don't wanna be ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0