Turn your lights down low

En uppdatering från huvudstaden.

Åkte igår direkt till mannens jobb, drack lite rosé och en efterlängtad Southside som det dracks mycket av i Karibien. Sedan väntade vi väldigt länge på att alla skulle bli klara med inventering innan det blev White Room och skumpa. Herregud, jag som inte ens unnar mig en öl på krogen ibland gick lite för långt där.
Dock såg jag till att jag och min karl höll oss på mattan och gick hem i lagom tid, käkade på donken och tog en onödig taxi hem. Men vi vaknade otroligt pigga och glada.

Dock var det inte tal om någon frukost på sängen, det ekar i kylskåpet. Och någon promenad blir det inte, då regnet väljer att falla med jämna mellanrum.
Men han cyklade iväg och köpt lite mat, cola och godis för att kunna återställa oss. Och alldeles nyss sparkade jag iväg honom till jobbet, dock emot hans vilja.
Herre, man blir inte klok.

Ikväll ska jag och syster med kompis åka och äta på hans restaurang, sedan ska ungdomarna ut och göra stockholmsnatten. Själv ska jag hem och titta på en film och sedan sova ikapp några timmar.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0