The simple life

God kväll.

Sitter upp i metropolen Nälden just nu. Vädret är som vanligt skitkasst, jag hatar det. Samtidigt så är det ett jäkla lugn man infinner här ute på landet. För vi är så mycket ute på landet att det är jobbigt.
Nog för att Skutskär kan kallas landet, men det här. Herre!
Dagen har inte innehållit så mycket, Henrik och Frida kom förbi så vi har spelat kort och ätit äppelkaka och hemmagjorde marränger. Skoja min doja vilka goda.
Bortskämd med sötsaker blir man, inte mig emot. Men mina snyggjeans emot.

Imorgon blir det en sväng på stan och sedan kräftskiva med alla kompisar. Bara killar, fatta man ju.
Jag fick idag inhandla kräftor, och vad äter man då till? Vi gick runt på ICA som fån och bläddrade bland hyllorna.
Sallad! Sallad är alltid bra. Bröd! Ännu bättre! Vitlökssmör! Kanon.
Sen var vi klara. Lyxigt.

Nu ska jag leta hemresa, den kommer göra min ruinerad.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0