tell me I am not me on Saturday nights

God morgon vänner. Eller ja, ska jag ta och vara lite ärlig dagen till ära så har jag inte direkt vaknat nu, hell no! Jag vaknade för lite drygt 1.5 h sen och har sedan dess självfallet inte kunnat somna om... Hej nattjobb! Men, smällar man får ta antar jag.

Idag ser vädret pissigt ut, men det kan kanske vända, vad vet jag. Hur som helst är jag så jävla trött på att vakna upp till denna gråa massa utan slut. Ge mig något vackert att se på, ge mig en sol! 

Idag hade jag dessutom tänkt att äta kräftor - det gör mig förvisso lycklig som ett barn. Skaldjurslik är lite av en akilleshäl för mig, tro det eller ej.

alwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0