Tackarrr

Jag läser också att Pride-festivalen har slutat nu. Vad skönt att jag inte var där. Jag avskyr den där jävla Pride-festivalen. Den består bara av två typer av människor:

1. Bögar som vill STÅ för sin bögighet så till den grad att de överdriver den. De överdimensionerar sin egen bögighet, skriker gällare, gör yvigare och fjolligare gester, klär sig som prostituerade kvinnor och springer runt på stan och skriker: "JAG ÄR BÖG! JAG ÄR BÖG! ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅGOT PROBLEM MED DET?"

2. Opportunister främst från kändis- och politikersfären som insett det fina med att associeras med homosexuella, denna utsatta grupp i samhället. Här ser vi folkpartister mingla med Mona Sahlin och Ola Salo.

Bögar är ingen utsatt grupp i samhället och Pride-festivalen är inte en festival för de riktiga bögarna, utan för primadonnebögarna, de som vill slicka på heterosexuella mäns kinder bara för att chockera dem.

Kommentarer
Postat av: em

Hahahahahahaahahahah

2009-08-04 @ 11:38:18
Postat av: Anonym

:D!

2009-08-04 @ 16:35:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0