Tack och hej för mig!

Sitter med ett ömmande finger. Det gör jävligt ont.
Och det är Trojas fel.
Efter middagen idag så sitter hon och gnäller och låter bara allmänt jobbig vid matbordet, hon är nämligen van att få äta en liten del av middagen. Men idag serverades kycklingklubbor, inte skitbra och ge det till en hund. Så jag ska vara jäkligt snäll och ge henne lite godis istället, då biter hundjäveln mig i fingret. Vi talar ju kanske inte om köttsår, men ont gör det iallafall. Hundar ska hållas inlåsta, eller jävligt långt ifrån mig.
(Det är ungefär det mest spännande som händer i jämtland för tillfället...)

Idag blev det iallafall klart med flytten. Fatta man ju att det skulle bli askaos och jag skulle bli stressad inför det här.
På lördag åker vi. LÖRDAG.
Det är ju hur snart som helst, jättejobbigt blev det. Eftersom jag inte har börjat packa någonting överhuvudtaget än. Och jag vet (ni vet) att jag har sinnesjukt mycket kläder och skor som ska med.
Och dessutom så hatar jag att packa, det är tråkigt och slöseri med tid.
Men innan allt packande börjar så lär jag köpa mig en ny väska, bra bra bra.
Stress!!

Så nu vet ni, vill se röken av mig igen så hör av er innan lördag.

Fred och kärlek /S.

Kommentarer
Postat av: em

oh my god. då måste vi ju ses på typ fredag, en sista med kollektivet. -1 då....

2009-08-24 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0