Syjuntan calling!

Nu så.
Förhoppningsvis har jag jobbat mitt sista pass för den här sommaren, detta gjorde jag i söndags. Det måste såklart firas. Vi samlade ihop kollektivet +1, det blev dock varken waynes eller korv&makaroner. Donken/sushi var det på menyn idag, och som vi firade! vi hann knappt svälja sista tuggan innan emelie rotade fram både det ena och det andra i alex gömmor, glass och chokladsås åkte fram!

På mina två hitills lediga dagar har jag inte hunnit med alltför mycket, lite lagom fixande sådär.
Idag satte bror min lite eld i baken på mig så jag beställde blanketter från csn så ja får mitt lilla bidrag i höst,bra gjort 1.
Har också varit ner på jobbet och lämnar fika, bra gjort 2. Hembakad björnbärskaka med egenodlade björnbär,
bra gjort 3. Mycket uppskattat!

Ikväll har syjuntan kallat till samling igen, här ska det pysslas, fikas och mest kanske skvallras- det som är roligast!

Kan också meddela övriga kollektivmedlemmar att jag har hört av wesslenskan från norrlands djupaste skogar, hon lever och mår fint, dock spöregnar det. Men vad kan man räkna med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0