Sunday, bloody sunday

Ja, om våra bravder igår har ni ju redan hört, igår var det Ems tur att göra bort sig, vi brukar nämligen dela på den uppgiften. Men igår gjorde Emelie det med bravur, det kommer förmodligen stå sig rätt länge, förhoppningsvis längre än den tinitus light som jag fick på kuppen när hon vrålade något ohörbart i mitt öra innan hon försvann. Jag tror det var något i stil med, gjortbort, pinsamt och dör.

Träffade även på min arbetskompanjon igår, hon tog taxi till jobbet idag, sen har vi pepprat ögonen med clear eyes. guld! 

Nu är jag slut som artist efter gårdagens mycket trevliga middag hos packet med tillhörande utgång och ett åtta timmars arbetspass som innefattade att tömma hela jävla frysen eftersom den tyckte det var dags att gå in i väggen idag... Ett helt frysrum skulle tömmas, och jag var tydligen kvinnan ämnad för det. 

Men nu, en dusch senare och lite vila, så skulle jag nästan kalla mig själv för homosapiens igen.

Så. Lev väl. Eller, tja, varför inte. PUSS!




Kommentarer
Postat av: Sis

Homosapiens betyder människa :)

2009-10-07 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0