Sthlm fashionweek.

Mamma ringde. Hon är på sthlm fashionweek. Jag vill också vara där, ute i Nackastrand och ligga på soltaket och filosofera. Inne i mässhallen och spana, äta räksallad och sätta upp det på Björn. Jag vill. Jag brukar. Äta middag på J. Bo på J. J!
Ta kvällspromenader längs vattnet och se Stockholm lysa upp. Lugnet. Paniken. Springa till Statoil för att köpa kvällens film, eller en tidning. Spendera döda timmar på Nacka forum. Låter det som om jag har vart med förr? Det har hänt...

Sen skickade Maria en bild på montern. Det är mamma som sitter och äter, och pratar med mig i telefonen. Annars så. Välkommen hösten, för nu är du verkligen här. Björn har ingen sån där monter, han har ett rum, som dom alltid har kvar där ute.



KA of Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0