Söndag it is!

Jag sitter i soffan, Em lämnade kollektivet för nån timme sedan, men det sista hon sa var "jag kommer tillbaka till sju". Så hon är inte färdig här för idag, no. Jag å min sida borde verkligen städa, för så illa som det ser ut här nu var det längesen det såg ut. Herre. Men jag orkar inte, det är söndag och vilo dag, jag har förresten gjort en ansträngande sak idag, jag var nämligen iväg till badrummet och tog ett bad. Läste i brittiska Elle och dregglade över LL. 

Mer än så blir det nog inte kväll, Em kommer tillbaka vid sju och då ska vi äta mat, tillsammans med Lina. Eller, Lina ska inte äta hon är bara support idag. 

Nu tror jag att Ica lockar med en BJ's. Vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0