run, baby, run




Packa om och packa nytt.
Jag har ju i stora drag varit på resande fot de senaste månaderna. Nu är det dags igen. Finfina Östersund väntar.
Tillsammans med svärföräldrar, hund, syskonbarn, mygg och regn. Jag sätter en peng på att regnet kommer ösa ner när jag kliver ut på perrongen imorgonkväll. Lätt.
Kläderna ligger i en hög på golvet, bredvid väskan. man ka nundra varför dom inte är i...
Ögonen blöder och kroppen skriker efter sömn, men jag måste ta fram det sista och avverka två avsnitt Vänner- order från högre makter. Sedan får jag sova, äntligen.

Och imorrn hörrni, då ska jag spendera lite av mina skattepengar. LYCKA!

god natt kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0