Pippi jävla Långstrump

Två timmar kvar. Två timmar kvar. Två timmar, sen slutar jag. Och har semester i typ tre veckor! Gött är det!
Hem och grilla. Kyckling med tsatziki och majskolvar. Sedan till Perssons balkong för lite Azti. Slog på stort idag på systemet, handlade för 172 spänn. Vad gör man inte när finanskrisen klarnat?

Alex skickade just en förskräcklig bild på sig själv hos frisören, jag hoppas innerligt att hon skämtar. Annars kan vi börja kalla henne Pippi Långstrump.
Jag ber till gud att hon skämtar.
Mitt eget hår ska också ses över denna helg, tänkte låna Alex dusch imorgon så jag kan sköjla ur färgen. Jag menar, jag har färg men ingen dusch. Duschen som varit borta i över en månad ska faktiskt installeras efter helgen, ÄNTLIGEN!
Jag säger som Alex, blondiner har inte speciellt mycket roligare. Back to basics.
Funderar även på en hårförlängning, allt nyy inför hösten lixom. Ny stad, nytt jobb och nytt hår.
Det skulle vara nått det, tål att tänkas på...

Tack och hej. Och trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0